#MyGivingStory. Každý skutek dárcovství má svůj vlastní příběh. Jaký je ten váš?

20. 11. 2018

I v Česku spouštíme v rámci Giving Tuesday, mezinárodního svátku dárcovství, jedinečnou kampaň #MyGivingStory, která podporuje individuální dárcovství.

Gina Reider je učitelkou na základní škole ve městě Fond du Lac v americkém státě Wisconsin. Založila projekt „Skřítci učí dárcovství“ („Sabish Elves Learn Lesson in Giving“) a spolu se svými studenty ze sedmé třídy obdarovává na Vánoce děti v místní mateřské škole – děti ze složitých rodinných a sociálních poměrů. Díky projektu se podařilo za pět let rozdat přes 450 dárků. Příběh Giny je jedním ze dvou nejúspěšnějších v kampani #MyGivingStory loňského roku ve Spojených státech. Její projekt ocenili částkou 10 000 USD. Podělte se s námi o svůj příběh i vy! Co vás inspiruje k dárcovství? Proč je dárcovství součástí vašeho života. Komu finančně, materiálně či nemateriálně pomáháte?

 

Skřítci učí dárcovství


Sdílejte svůj dárcovský příběh na sociálních sítích s hashtagy #MyGivingStory a #GivingTuesdayCZ. Pošlete nám odkaz na svůj příběh v den sdílení také na email givingtuesday@a-csr.cz a získejte možnost vyhrát pro neziskovou organizaci, kterou podporujete 20 000 Kč. Oceníme celkem dva příběhy.

Kampaň potrvá jeden týden. Startuje v úterý 20. 11. a vyvrcholí v úterý 27. 11. 2018 právě na Giving Tuesday. Kampaň #MyGivingStory je součástí třetího ročníku Giving Tuesday Česko, jehož partnery je nakladatelský dům Albatros Media, Velvyslanectví USA v Česku a grafické studio LaceUp.



Jak soutěžit?

  1. Osoba, která se chce soutěže zúčastnit, musí v termínu konání soutěže prostřednictvím sociálních sítí zveřejnit vlastní krátké video, případně vlastní fotografii, s osobním příběhem vlastního dárcovství.

  2. Příspěvek musí obsahovat stručný osobní příběh o tom, proč a jak osoba podporuje vybranou neziskovou organizaci (finančně, materiálně či nemateriálně).

  3. Příspěvek se musí týkat existující a aktivně fungující neziskové organizace.

  4. Příspěvek musí být označen následujícími hastagy #MyGivingStory a #GivingTuesdayCZ.

  5. Odkaz na příspěvek musí být zároveň s krátkým popisem příběhu (max 600 znaků vč. mezer) zaslán elektronicky na emailovou adresu givingtuesday@a-csr.cz s předmětem #MyGivingStory, a to ve stejný den uveřejnění na sociálních sítích.

  6. Během termínu konání soutěže se může osoba této soutěže zúčastnit pouze jednou.


Podrobná pravidla soutěže naleznete ZDE. Zpracování osobních údajů se bude řídit Zásadami ochrany osobních údajů Asociace společenské odpovědnosti, o.p.s. (platné od 25. května 2018). V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit na emailu: givingtuesday@a-csr.cz.
Sdílejte na: