Kate Hudson, Hailee Steinfeld a Michael Kors se spojili v boji proti hladu

05. 11. 2018

Michael Kors již pátým rokem spustil kampaň s názvem Watch Hunger Stop, která podporuje Světový potravinový program OSN a každoročně bojuje proti globálnímu hladu.

Tato kampaň, jejímž přispěním bylo darováno již 15 milionů porcí jídla v oblastech sužovaných hladem, byla uspořádána k příležitosti Světového dne potravy (World Food Day) připadajícího na 16. října 2018. Ve svém úsilí Michael Kors už dříve spolupracoval s Kate Hudson a letos se k iniciativě přidala další americká herečka Hailee Steinfeld.

„Spolupracovat s Michaelem Korsem v tak důležité a smysluplné záležitosti pro mě byla čest,“ komentuje své zapojení Hailee Steinfeld. „Všechny děti si zaslouží mít uspokojené své základní potřeby, aby mohly naplnit svůj největší potenciál.“

 


V rámci kampaně byla vytvořena trička, přičemž za každý prodaný kus bude věnováno sto porcí jídla. Design triček byl vytvořen multimediálním umělcem Elim Sudbrackem původem z Brazílie. „Když jsem byl k tomuto projektu přizván, potěšilo mě, že konečně můžu udělat něco, kde bych se mohl dostat k životům lidí a velmi konkrétním způsobem jim pomáhat. Pocházím ze země, která má mnoho problémů s hladem a vzděláním. Pokud by byly tyto dva problémy vyřešeny, byl by to jiný svět,“ říká Sudbrack.

 

 


Kromě koupě trička bylo možné přispět k cíli kampaně i pouhým jejím šířením na sociálních sítích. Za každý příspěvek s hashtagem #watchhungerstop mělo být darováno dalších sto porcí jídla. Kors vytvořil také limitovanou edici unisex hodinek, jejichž zakoupení znamenalo opět sto darovaných porcí. Ani tím to ale neskončilo. 1. října byl ještě vypuštěn Snapchat filtr pro USA a Velkou Británii a za každé jeho použití bylo poskytnuto 25 jídel.



Kate Hudson ale také upozorňuje, že Světový potravinový program není pouze o nakrmení dětí, nýbrž i o celkové pomoci rodinám a podpoře vzdělávání. „Pokud chceme vytvořit lepší generaci, vždy to začíná vzděláváním a udržení dětí ve škole.“

Toto samozřejmě není jediný případ spojení módní značky s celebritami k práci na nějaké prospěšné věci. Například společnost Fendi se spojila s pěti ikonickými ženami k navržení speciální kolekce kabelek. Výtěžek z nich půjde na vybrané charity. Sarah Jessica Parker, jedna ze zapojených celebrit, si vybrala The Brain Trauma Foundation, která pomáhá zlepšovat výsledky pacientů s poraněním hlavy a klinický výzkum.

 


V neposlední řadě můžeme ještě zmínit spolupráci společnosti Louis VuittonUNICEF s podporou hvězd jako jsou Miranda Kerr, David Beckham nebo Mariah Carey. Luxusní značka začala spolupracovat s charitou v roce 2016 a od té doby dala dohromady skrze eventy s celebritami a speciální kolekci šperků 5 milionů dolarů pro děti v nouzi v zemích včetně například Sýrie.




Zdroj: Kate Hudson and Hailee Steinfeld unite to front designer Michael Kors' Watch Hunger Stop campaign | Daily Mail Online. [online]. Copyright © Associated Newspapers Ltd [cit. 05.11.2018]. Dostupné ZDE.
Sdílejte na: