Česká spořitelna podpořila Papučový den. Mobilnímu hospici Ondrášek posílá 140 tisíc korun

25. 10. 2018

Česká spořitelna se přidala k letošní kampani Doma na podporu mobilních hospiců. Kampaň odstartovala v pondělí 8. října tzv. Papučovým dnem, bačkory ten den nazulo 3 777 zaměstnanců Finanční skupiny České spořitelny.

Za každého z nich přispěla Spořitelna mobilnímu hospici Ondrášek, hlavnímu organizátorovi kampaně, symbolickou desetikorunu. 241 zaměstnanců banky se zapojilo do sbírky ve prospěch Ondráška, poslali téměř 43 tisíc korun, Nadace České spořitelny jejich dary zdvojnásobí. K podpoře kampaně Spořitelna vyzvala i na svém facebooku a slíbila přidat dalších 10 tisíc korun, pokud post získá alespoň dva tisíce "likes" a sdílení. Hranice byla pokořena, příspěvek se stal nejúspěšnějším postem banky a k Ondráškovi tak od České spořitelny, jejích zaměstnanců a nadace putuje celkem 140 tisíc korun.




Kampaň měla ve Finanční skupině České spořitelny velkou spontánní podporu. Interní sociální síť Spořitelny zaplavilo více než 150 fotografií týmů v papučích ze stovky měst napříč republikou. Zapojili se lidé v pobočkách i na pracovištích centrály, centrech Erste Premier, Erste Private Banking, regionálních korporátní centrech a v dceřiných společnostech - například Stavební spořitelna ČS, Penzijní společnost ČS a Realitní společnost ČS. Pantofle nazuly i známé osobnosti banky v čele s Danielou Peškovou, členkou představenstva.


Daniela Pešková, členka představenstva České spořitelny






Zdroj: Tisková zpráva, Česká spořitelna

Sdílejte na: