Skupina ADLER zvítězila v soutěži společenské odpovědnosti kraje

15. 10. 2018

Cenu Ústeckého kraje za společenskou odpovědnost v kategorii podnikatelských subjektů do 250 zaměstnanců si ve čtvrtek 4. října odnesli ze slavnostního vyhlášení v Ústí nad Labem zástupci skupiny ADLER.

Generální ředitel ADLER International Jan Korol a statutární ředitel ADLER Czech Radek Veselý převzali z rukou náměstka hejtmana Martina Kliky a místopředsedy Rady kvality ČR Bronislava Mikela nejvyšší ocenění pro letošní rok.

„Cena a poděkování za ni patří všem našim zaměstnancům. Jsou to právě oni, kteří společným sdílením hodnot, do kterých společenská odpovědnost patří, vytvářejí prostředí, iniciují i realizují tyto aktivity,“ komentoval vítězství Radek Veselý. Jak při prezentaci skupiny ADLER uvedl Jan Korol, prvky společenské odpovědnosti jsou pro firmu dlouhodobě takovou samozřejmostí, že vítězství v soutěži všechny mile překvapilo. „Staráme se o své zaměstnance, zaměřujeme se na přírodu, sledujeme své ekonomické dopady na regionální, národní i mezinárodní úrovni, a všude tam se snažíme podle našich možností i pomáhat potřebným. Právem můžeme být na naši firmu hrdí,“ dodal Jan Korol.

V rámci letošního, v pořadí již 4. ročníku krajské soutěže, kterou vyhlašuje Hospodářská a sociální rada Ústeckého kraje společně s Ústeckým krajem a Radou kvality ČR, hodnotili jejich zástupci 43 přihlášených subjektů. Ústecký kraj je mezi prvními kraji v republice, které se rozhodly tuto cenu udělovat. Podporuje koncept společenské odpovědnosti, který pomáhá rozvíjet region, měnit společenské klima, chránit životní prostředí  a životní podmínky s cílem vyzdvihnout práci všech, kteří věnují péči svému okolí nad rámec daných povinností.




Společnost ADLER Czech, a.s. se sídlem v Ústí nad Labem je lídrem na trhu značkového reklamního textilu v České republice a patří mezi přední dodavatele v Evropě, od loňského roku, kdy uvedla na trh značku Rimeck, se řadí také mezi evropské dodavatele pracovních oděvů. Společnost nabízí téměř 300 různých produktů. Charakter obchodního modelu firmy je striktní B2B založený na e-shopu, dostatečných skladových zásobách, rychlé logistice a dokonalých zákaznických službách. Jako přední hráč v daném sortimentu se značkami Malfini, Malfini Premium a Piccolio, který doplňují pracovní oděvy Rimeck a bezpečnostní obuv společnosti Bata Industrials, působí firma v 19 evropských zemích. Spolu s mateřskou organizací ADLER International, a.s. poskytující servis například v informačních technologiích, personální oblasti či správě majetku, má v současné době na 250 zaměstnanců, loňský čistý obrat firmy ADLER Czech dosáhl 997 milionů korun. Moderní, plně automatizovaný sklad v Ostravě disonuje denní kapacitou více než dvacet pět milionů kusů reklamního textilu. Dodávky na klíčové trhy do okolních států jsou realizovány do 24 hodin. Všechny produkty společnosti ADLER podléhají přísným zkušebním testům a nesou světově uznávanou pečeť kvality Oeko-Tex Standard 100.                                                                     

Zdroj: Tisková zpráva, www.adler.info                                                          
Sdílejte na: