Adidas slibuje zcela čišté oceány pomocí UltraBOOST Parley

09. 07. 2018

Každý rok se do oceánu dostává zhruba osm milionů tun plastu. Adidas to však mění svou poslední kampaní. Značka začala spolupracovat s kreativní agenturou TBWA\NEBOKO, která iniciativu přivedla k životu.

Značka sportovních oděvů se spojila s firmou TBWA\NEBOKO, aby společně vytvořili novou běžeckou obuv UltraBOOST. Ta je vyrobena z 11 plastových lahví shromážděných z oceánu od Parley for the Oceans. Tato nezisková organizace od roku 2015 tvrdě usiluje o zvýšení povědomí tohoto problému.



Aby pomohla podpořit úspěšné zahájení UltraBOOST Parley, společnost TBWA\NEBOKO spolupracovala s Psyop a Golden Wolf, tak vytvořili okouzlující animaci. V stop-motion videu je horní úplet použitý jako plátno, příběh tvorby každé nové boty je vyprávěn pomocí pohyblivé výšivky. Obsah je rozšiřován prostřednictvím kanálů Adidas, v médiích,  v tisku, na sociálních sítích, v obchodech i v kinech.

 


Kromě toho v TBWA\NEBOKO vytvořili globální toolkit, který slouží jako soubor nástrojů pro Run for the Oceans. Města, obce i komunity jsou vyzývány k tomu, aby se spojily v tomto hnutí, a aby zvýšily povědomí o hrozbách mořského plastu. Zvýšením svého závazku nad rámec společenské aktivace studio vyvinulo další kreativní prostředky, které podporují zavedení do šesti klíčových měst. Běžci po celém světě se nyní mohou připojit k tomuto globálnímu hnutí díky běžecké aplikaci Runtastic s podporou GPS.

 


Soubor video obsahu byl vytvořen režisérem R. J. Sanchezem z Snow Beach a fotografkou Sophie Hemels z Cake Photography.

Pokrok lze sledovat na www.adidas.com/parley.




Zdroj: Adidas vows to clean up oceans with UltraBOOST Parley push | Campaign US. Advertising news and opinion from international thought leaders | Campaign US [online]. Copyright © Haymarket Media Group Ltd. [cit. 09.07.2018]. Volně přeloženo z AJ, dostupné ZDE.
Sdílejte na: