Již poosmé daruje ROSSMANN nejméně 5 milionů korun v rámci kampaně Dejme úsměv dětem

28. 08. 2017

Síť drogerií a parfumerií ROSSMANN ve spolupráci s Nadací Naše dítě ve druhém zářijovém týdnu zahájí osmý ročník charitativní kampaně Dejme úsměv dětem. Jak se můžete zapojit i vy?
Jednoduše.

V týdnu od 11. do 15. září 2017 nakupte  v prodejnách ROSSMANN výrobky označené logem projektu Dejme úsměv dětem. Částku, kterou za tyto výrobky zaplatíte, věnuje společnost ROSSMANN prostřednictvím Nadace Naše dítě vybraným azylovým domům, dětem z Klokánků, na výcvik 3 asistenčních psů, na obnovu babyboxu a na individuální žádosti sociálně slabých rodin s handicapovanými dětmi. Tvářemi letošní kampaně se stali její dlouholetí patroni Alice Bendová a Dominik Hašek.

„Během předchozích sedmi ročníků jsme věnovali více než 41 milionů korun na vybrané projekty. Letos bychom rádi částku navýšili nejméně o dalších 5 milionů a společně přispěli na pomoc opuštěným dětem,“ říká Ing. Vladimír Mikel, jednatel společnosti ROSSMANN.

 


Finanční prostředky 8. ročníku charitativní kampaně Dejme úsměv dětem budou využity na následující účely:

Azylové domy pro matky s dětmi - Deset vybraných azylových domů pro matky s dětmi po celé ČR získá příspěvky v hodnotě 200 000 Kč na konkrétní vzdělávací program nebo na předem vybrané projekty (např. volnočasové aktivity pro děti, videotrénink pro nácvik komunikace mezi matkou a dítětem, kurz finanční gramotnosti, kurz vaření, výchovné poradenství s psychoterapií).

Fond ohrožených dětí - Klokánek - Finanční prostředky budou využity na pokrytí letních ozdravných pobytů pro 160 dětí umístěných v Klokáncích v celé České republice.

Babybox pro odložené děti - Částka 300 000 Kč bude věnována na obnovu jednoho babyboxu, a to v nemocnici Tomáše Bati ve Zlíně.

HELPPES - Bude uhrazen výcvik tří asistenčních pejsků pro vybrané handicapované děti.

Nadace Naše dítě - Finanční prostředky budou použity na pokrytí individuálních žádostí sociálně slabých rodin, které pečují o handicapované děti.



Osmý ročník charitativní kampaně prošel menšími změnami. Získal nejen nový název „Dejme úsměv dětem“, ale i nové logo, které je svou červenobílou kombinací laděno do korporátních barev společnosti ROSSMANN. Celý výtěžek z prodeje takto označených produktů (vyjma DPH) bude věnován dětem, které naši pomoc potřebují.

Více o projektu se dovíte na webových stránách projektu Dejme úsměv dětem.
Sdílejte na: