Lepší plánování směn zvýší produktivitu firmy i zaměstnaneckou spokojenost

25. 04. 2017

V posledních třech dekádách se ve střední Evropě značně rozvinula problematika plánování a optimalizace pracovních sil.

Na toto téma se uskuteční 10. května 2017 v pražské Národní technické knihovně konference s názvem Boost Your Company’s Results! – Efektivní plánování a optimalizace pracovních sil.

Na konferenci vystoupí Bernard Jansen, majitel a zakladatel společnosti Déhora, který pracoval jako lektor, psycholog práce a vědecký pracovník na univerzitě v Amsterdamu. „Česká republika je zemí se silným ekonomickým růstem. Pro tento pozitivní jev je ale typický i nedostatek pracovních sil spolu s potřebou dělat věci efektivněji, a to jak v oblasti výroby, tak i sektoru služeb,“ uvádí Jansen. „V současnosti vidíme v praxi jako největší problém dlouhodobě neměnný a neflexibilní rozvrh pracovních směn. V takovém případě máte buď málo, nebo naopak mnoho zaměstnanců. Tento stav vede nejen k hospodářským neefektivitám, ale i k dlouhodobému pracovnímu stresu ve firmě, majících za následek odliv či složité získávání nových zaměstnanců“ dodává Jansen.

Na odborné konferenci se však bude řešit nejen otázka vytvoření atraktivního a produktivního zaměstnaneckého prostředí, ale i legislativní rámec a pravidla upravující podmínky pracovní doby a práce ve směnném režimu. Významným bodem konference vztahujícím se i k otázce společenské odpovědnosti budou trendy v oblasti „pracovní doby“ a „směnnosti práce“ a jejich dopady na zdraví zaměstnanců, jež bude analyzovat Christine Baaijens, vedoucí výzkumu společnosti Déhora Consultancy Group.

Odpolední blok konference představí případovou studii realizovanou ve společnosti British American Tobacco. Dozvíte se navíc, jak je možné využít moderní softwarové podpory a individuálně plánovat práci lidem. Průvodcem při pokročilém plánování pracovní síly nebo tvorby rozvrhů a směn bude Maarten Baltussen, manažer prodeje ze společnosti Icron Technologies.

Všichni jste srdečně zváni! Další informace a registrace na ZDE.
Sdílejte na: