Up-cycle výrobky sbírají marketingová ocenění

02. 11. 2016

RESPIRO opět stojí na stupních vítězů a ukazuje, že up-cycling oceňují špičky marketingu napříč Evropou.

Veletrh v městečku Wels je největší marketingovou událostí roku v Rakousku, kde také probíhá ocenění nejpovedenějších projektů. Tentokrát si RESPIRO odváží třetí místo v kategorii „Reklamní předmět v kampani“ za výrobky z cykloduší pro společnost GHOST.

Výrobky pro GHOST se staly nejúspěšnějším dárkem pro jejich distributory, kteří se do Rakouska sjeli z celého světa. RESPIRO již několik let úspěšně prezentuje na českém a evropském trhu filosofii tzv. up-cyclingu, tedy využití již použitých materiálů k výrobě designově vytříbených produktů, které partneři využívají pro svou marketingovou komunikaci, nejen v oblasti CSR.

Použité materiály ožívají kreativním designem, dostávají se do prostředí evropských korporací a vybízejí uživatele k přemýšlení nad trvale udržitelnými hodnotami. S RESPIRem jsou zodpovědné přístupy klientů naplňovány velmi jednoduše a navíc kreativně.

„Up-cycled filosofii považujeme nejen za originální přístup, ale také za klíčové řešení i efektivní způsob při hospodaření s existujícími a zejména limitovanými zdroji. Nejen v oceněných výrobcích pro společnost GHOST vidíme příběh, který se již stal,“ vysvětluje Jakub Mastík, obchodní ředitel RESPIRO.
Sdílejte na: