Plyšové hračky IKEA se vracejí...

12. 11. 2014

aby spojily své síly s vašimi a pomohly dětem začít chodit do školy nebo školní docházku dokončit.

IKEA věří, že každé dítě si zaslouží kvalitní vzdělávání. Nic totiž nemá pozitivnější vliv na psychický i fyzický stav dětí (zdravím počínaje a finančním zabezpečením konče) než právě vzdělání. Vzdělání představuje pro děti příležitost získat znalosti, dovednosti a také potřebnou sebedůvěru k tomu, aby se mohly samy aktivně podílet na utváření lepší budoucnosti.

A zde vstupuje do hry kampaň plyšových hraček organizovaná nadací IKEA Foundation ve prospěch UNICEF a nadace Save the Children. Kampaň plyšových hraček za vzdělání byla poprvé spuštěna před dvanácti lety. Její myšlenka je jednoduchá: Za každou plyšovou hračku nebo dětskou knížku prodanou od 9. listopadu do 3. ledna věnuje nadace IKEA Foundation 1 euro na dětské vzdělávací programy. Díky plyšovým hračkám tak mohou kvalitní vzdělání získávat tisíce dětí na celém světě.

I malý příspěvek může znamenat velkou změnu. Např. díky kampani plyšových hraček se nadaci IKEA Foundation podařilo od roku 2003 darovat 67 milionů euro fondu UNICEF a nadaci Save the Children a pomoci tak prostřednictvím 99 projektů více než 11 milionům dětí ve 46 zemích světa. V Mali se více než 15 700 postižených ozbrojeným konfliktem, záplavami a podvýživou mohlo úspěšně vrátit do školy díky programu “Back to School”. V Jižní Africe bylo 74 000 mladých lidí zapojeno do programu Young Leadership Programme. V Angole má více než 5 500 dětí nyní lepší třídy, zajištěnu kvalitní pitnou vodu i hygienické zázemí školy.  To je jen několik málo z programů, financovaných právě z darů nadace IKEA Foundation.

Přečtěte si více na blogu IKEA Foundation. Více ke kampani zde.
Sdílejte na: