Novým členem Asociace se staly Charitky®

12. 03. 2014

Charitky vznikly před 2 lety jako společensky odpovědný propagační program pro firmy. Umožňují sociální integraci zdravotně postiženým občanům a jejich posláním je pomoc dětem a podpora jejich rozvoje.

Za dobu své existence již podpořily 320 dětí částkou 420 000 Kč, vyrobeno bylo 212 tisíc kusů výrobků. Charitky mají podobu propagačního předmětu s obsahem mentolového či ovocného minidražé. Na patentovaném výsuvném obalu je dostatek prostoru pro vlastní, déletrvající propagaci firem, které si Charitky jako svůj reklamní nosič koupí. 12 % z ceny Charitek  je předáváno dále prověřeným neziskovým organizacím, které je adresně darují dětem a mládeži do 18 let. Nezáleží na tom, zda jsou to děti handicapované nebo sociálně znevýhodněné. Důležitým kritériem je především cílená pomoc konkrétnímu dítěti a podpora jeho rozvoje ve společnosti.

Charitky tak mají sociální dopad hned na několika úrovních:

  1. 12 % z obratu je předáváno na pomoc dětem a podporu jejich rozvoje

  2. na ruční kompletaci výrobku se podílejí zdravotně postižení občané

  3. výrobky jsou zcela českého původu


Charitky - propagační program se sociálním dopadem, ukazují společnosti, že i business může mít sociální rozměr. Charitky dávají finančně udržitelným způsobem zdravotně postiženým nejen možnost pracovat, ale také být i dalším přínosem pro děti,“ říká Miriam Janyšková, jeho zakladatelka.

Projekt se tak během dvou let vyvinul v dokonalý model sociálního byznysu, který má sociální dopad na společnost a zároveň funguje na základě vlastní finanční udržitelnosti.
Sdílejte na: