Světový den štěstí bude díky zmrzlině Algida ještě šťastnější

20. 03. 2020

Světový den štěstí každoročně připadá na 20. března. Tento významný den je navázaný na vydání Zprávy o světovém štěstí pod hlavičkou OSN. A právě značka Algida se letos stala hrdým partnerem tohoto dne.

Světový den štěstí vyhlásila Organizace spojených národů v roce 2012. Tento den má připomínat, že štěstí je základním cílem každého člověka, a upozorňovat na rovnováhu mezi hospodářským růstem a jeho dopady na společnost a životní prostředí. Partnerem tohoto pozitivního dne se letos stala značka Algida.

Máme z partnerství velkou radost, protože prohlubuje poslání značky Algida. Tím je rozdávat úsměvy, protože zmrzlina je zkrátka radost. Věříme, že jakožto značka s celosvětovým dosahem jsme pro OSN v tématu štěstí a radosti plnohodnotnými partnery,“ dodává k propojení s OSN Ján Hlaváč, ředitel zmrzlinové kategorie společnosti Unilever pro Českou a Slovenskou republiku. Algida a OSN budou společně směřovat ke stejnému cíli, a to vytvořit více radosti a štěstí pro všechny obyvatele naší planety.

OSN věří, že úroveň národního štěstí by měla hrát důležitou roli v hodnocení celkového výkonu a úrovně rozvoje jednotlivých zemí. Někteří odborníci dokonce předpovídají, že úroveň národního štěstí jednou vystřídá porovnávání výkonu zemí podle HDP. Asi vás nepřekvapí, že všichni stojící za značkou Algida této predikci moc fandí.

Zpráva o světovém štěstí nám nastavuje skvělé zrcadlo v tom, jak šťastní celosvětově jsme. Značka Algida si přeje rozdávat štěstí a úsměvy všem na této planetě. Úzce také spolupracujeme se Sítí řešení pro udržitelný rozvoj (SDSN), abychom porozuměli štěstí i z vědecké stránky. Doufáme, že první rok naší spolupráce s OSN je předzvěstí dlouhodobého partnerství,“ doplňuje Ian Maskell, globální viceprezident vývoje značky Algida.




O společnosti UNILEVER

Společnost Unilever se řadí mezi největší dodavatele potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči na světě. V roce 2018 společnost celosvětově zaměstnávala 169 000 lidí a dosáhla obratu 51 miliardy eur. Může se pochlubit více než 400 značkami, zahrnujícími například Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Knorr, Lipton, Magnum nebo Algida, které mají své stálé místo v domácnostech po celém světě.

 
Sdílejte na: