Zaměstnanci ADLERu posnídali s módní ikonou Liběnou Rochovou

22. 02. 2020

Liběnu Rochovou, první dámu české módy, která se svojí prací prosadila nejen doma, ale i v zahraničí, přivítali zaměstnanci ústecké společnosti ADLER Czech na jedné ze svých pravidelných tematických snídaní.

Oděvní designérka a současně vedoucí Ateliéru designu oděvu a obuvi UMPRUM v Praze zavzpomínala s lidmi z oboru na své začátky i pokračující úspěchy a plány ve světě módy, široce se rozpovídala i o svém vztahu k charitě. Do té spadá jak pomoc nadaci Debra, která je také v portfoliu podpory společnosti ADLER Czech, tak mezinárodní organizace Unicef, kde navrhuje a šije panenky pro charitativní prodej.

Právě Liběna Rochová je spolu s bývalým tatérem Lukášem Musilem „Musou“ autorkou charitativní kolekce pro nadaci Debra, kde výrobce a distributor reklamního textilu ADLER Czech pravidelně daruje svá trička. „S paní Rochovou, která je pro nás dámou s velkým srdcem, spolupracujeme už sedmým rokem na různých projektech a naše produkty jsou díky své kvalitě a široké barevné škále často součástí jejich módních kolekcí,“ říká ředitelka marketingu ADLER Martina Weberová. Zmínila se například o podpoře u příležitosti udílení cen Akademie designu ČR Czech Grand Design či příspěvku v podobě textilií pro studenty.



Královna českých módních návrhářů Liběna Rochová je stálicí módní scény. Luxusní módní přehlídky a výstavy pořádá v řadě světových metropolí, jako jsou např. Paříž, Tokio, New York nebo Los Angeles. Za svoji práci získala několik prestižních cen a nominací, mimo jiné cenu Módního designéra roku a Grand designérka 2015 v rámci Czech Grand Design.




Společnost ADLER Czech, a.s. se sídlem v Ústí nad Labem je středoevropským lídrem na trhu značkového reklamního textilu a předním dodavatelem v dalších zemích Evropy s důrazem na společenskou odpovědnost. Ve svém portfoliu má i segment pracovních oděvů. Společnost nabízí přes 300 různých produktů. Charakter obchodního modelu firmy je výhradní B2B založený na e-shopu, dostatečných skladových zásobách, rychlé logistice a dokonalých zákaznických službách. Jako přední hráč v daném sortimentu se značkami Malfini, Malfini Premium a Piccolio, který doplňují pracovní oděvy Rimeck a bezpečnostní obuv společnosti Bata Industrials, působí firma už ve 25 evropských zemích. Roční celkové tržby ve výši téměř 1,4 miliardy korun jsou výsledkem práce víc jak 320 zaměstnanců. Moderní, plně automatizovaný sklad v Ostravě disponuje kapacitou větší než dvacet pět milionů kusů reklamního textilu. Dodávky na klíčové trhy do okolních států jsou realizovány do 24 hodin. Všechny produkty společnosti ADLER podléhají přísným zkušebním testům a nesou světově uznávanou pečeť kvality OEKO-TEX Standard 100.     

Více na www.adler.info    

Zdroj: Tisková zpráva, ADLER Czech.
Sdílejte na: