ROSSMANN díky charitativní kampani Dejme úsměv dětem vybral více než 5 000 000 Kč na pomoc dětem

02. 08. 2019

Rok 2019 se do rossmannské kroniky zapisuje hned dvakrát - slaví 25 let úspěchu na českém trhu a zároveň již 10 let ve spolupráci s Nadací Naše dítě pomáhá ohroženým dětem na jejich nelehké cestě životem.

Letošní jubilejní ročník charitativního projektu Dejme úsměv dětem se tentokrát zaměřil na tzv. neviditelný handicap – chudobu, která děti v České republice společensky znevýhodňuje. „Pro desátý ročník kampaně Dejme úsměv dětem jsme se rozhodli vymyslet něco výjimečného a velkého. Proto se v desátém roce naší společné charitativní činnosti zaměříme na téma chudoby, která sice nemusí být na první pohled viditelným handicapem, přesto téměř desetina českých rodin žije na hranici chudoby,“ říká Zuzana Šafářová z Nadace Naše dítě.

Chudoba je v Česku dědičná a děti vyrůstající ve znevýhodňujících podmínkách mají mnohem menší šanci na dosažení středoškolského vzdělání a uplatnění na pracovním trhu. Chudoba zahrnuje nemožnost navštěvovat volnočasové aktivity a dětem pak chybí motivace pro vzdělávání. Toto téma zaujalo i společnost ROSSMANN, která již od roku 2009 věnovala více než 57 000 000 Kč na podporu ohrožených dětí v celé České republice. Finanční prostředky z letošního 10. ročníku pokryly náklady na cestu 250 sociálně znevýhodněných dětí s doprovodem k moři.

 

Za jeden týden, který proběhl od 13 do 17. 5. 2019, se podařilo získat 5 168 725 Kč.


Cílovou skupinou projektu jsou děti, které u moře ještě nikdy nebyly, a které znevýhodňuje právě chudoba. Proto byly vybrány děti ze sociálně vyloučených oblastí, např. ze severozápadu, kde chudobou trpí 4x více lidí než v bohatších krajích, děti, které žijí se single rodiči na hranici ekonomického minima, děti z dětských domovů a děti z pěstounských rodin. K moři jely také děti s tělesným a mentálním handicapem. Pozvání přijala také dlouholetá podporovatelka projektu –zpěvačka a moderátorka Heidi Janků.

Věříme, že to pro děti bude skvělý zážitek a že je téma letošního již 10. ročníku naší společné charitativní kampaně vybráno správně. Slavíme 25 let na českém trhu a 10 let spolupráce s Nadací Naše dítě. Těšíme se na rozzářené tváře dětí, až poprvé moře uvidí, a jsme přesvědčeni, že tento nezapomenutelný zážitek pozitivně ovlivní jejich další životní cesty a osudy,“ řekla Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.



Díky štědrosti zákazníků se tak podařilo vyplnit přání, které měl v životě každý z nás. Svým přispěl i dlouholetý patron projektu, hokejový brankář Dominik Hašek: „Myslím, že na pláži, ve vodě a vlastně i v hotelu je aktivit hodně! Dětem to určitě rozšíří obzory 
a pravděpodobně to i prospěje jejich sebevědomí. Je to pro ně krásná motivace do budoucna. Přeji dětem, aby si užily co nejvíce krásných zážitků!“

V den odjezdu prvního autobusu bylo na pražském autobusovém nádraží v Roztylech pěkně živo. Děti běhaly sem a tam, některé nám dokonce do detailu vyprávěly, co si sbalily s sebou k moři. Ale hlavně bylo na všech vidět, jak moc se těší. Je pravda, že na první dovolenou u moře, pláže zalité sluncem a hrady z písku člověk vzpomíná celý život. Touto cestou ROSSMANN děkuje dárcům za to, že v rámci charitativní kampaně přispěli k vytvoření nezapomenutelných zážitků 250 dětí a vykouzlili na jejich tvářích úsměv.



Partnerem letošní charitativní kampaně se stala cestovní kancelář Čedok. Během června ve čtyřech týdenních turnusech vyrazilo několik autobusů do resortu Villagio Bella Italia přímo na písečné pláži Jaderského moře. Díky daru společnosti ROSSMANN byla pro všechny zúčastněné kromě cesty a ubytování zajištěna také plná penze a cestovní pojištění. Všichni účastníci dostali na cestu plážovou tašku se sadou opalovacích krémů SunOzon a parádní červenou kšiltovku.Drogerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v sedmi evropských zemích téměř 4 000 prodejen a zaměstnává 56 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 135 prodejen s více než 800 zaměstnanci. V tomto roce oslaví společnost 25 let působení na českém trhu. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.




Zdroj: Drogerie ROSSMANN
Sdílejte na: