Charitky


Charitky®. Předávat dále...

Finančně udržitelný propagační program se sociálním dopadem · Propagační program pro firmy · Sociální dopad na společnost · Finanční udržitelnost vlastního fungování

Současnou podobu mají Charitky® v originálním propagačním předmětu s mentolovými či ovocnými minidražé. Jakákoliv firma si tento variabilní a hravý předmět může objednat a využít dostatečně velký prostor obalu pro vlastní, déletrvající propagaci. 12 % z ceny je Charitkami adresně předáváno dále na pomoc konkrétním dětem a podporu jejich rozvoje prostřednictvím ověřených neziskových organizací. Charitky® jsou zcela českého původu a do jejich ruční výroby jsou zapojeny i osoby se zdravotním postižením.

Cílem Charitek tak není maximalizace zisku, ale finančně udržitelná maximalizace sociálního dopadu, tj. maximalizace počtu podpořených dětí a vyrobeného množství výrobků zdravotně postiženými. Charitky® dokazují, že i business může mít sociální rozměr!
Zpět na členy